понедельник, 2 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Улюблена машинка

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Улюблена машинка
Переваги:
Комфортний, невелика витрата, невбивана підвіска)
Недоліки:
не виявлено;

Вітаю! Я хочу вам розповісти про нашу з чоловіком машину Мерседес! Почнемо з того, що ми давно з чоловіком хотіли купити автомобіль і довго роздумували який саме купити, щоб і витрата бензину був невеликий і комфортний був, та й красивий, що не мало важливо! Друзі радили багато різних марок авто, але більшість говорили про Мерседесі! Так от якось я поїхала на сесію в інше місто, а чоловік, не сказавши мені, поїхав зі своїм другом і придбав авто Mercedes-Benz E-220! Коли я пріехела назад додому мене чекав неймовірний сюрприз))) Чоловік просто сяяв від щастя, та й я коли побачила цей автомобіль була просто на сьомому небі від щастя! Так як я мало що розумію в автомобілях, чоловік перерахував всякі характеристики машини: об'єм двигуна 2.2, витрата взагалі не великий 9-10 літрів по місту, а по трасі 7-8літров, електро-пакет повністю, датчик дощу, електро сидіння, електричний люк і можна ще дуже довго перераховувати всі плюси! На той момент це були просто слова, але зараз я відчуваю це при експлуатації авто! І зараз, якщо доводиться сідати в якусь іншу машину, то звичайно з Мерседесом не зрівняється жодна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий