понедельник, 2 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Комфорт + якість

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Комфорт + якість
Переваги:
Дуже "розумна" машинка і комфортна машинка.
Недоліки:
Непередбачуваність. Якщо ця машина перша такого класу, треба бути гранично уважним і акуратним.

Мерс (чистий німець) комплектації Авангард 98 рік. Бензин. Автомат. Двигун 2.8. Витрата в місті - близько 10. По трасі 7-8л. Придбав чоловік для мене автомобіль мерседес бенц в 210 кузові. Моє перше враження: На перший погляд трохи громіздка як мені здалося машинка, сівши в неї порадував просторий для седана салон, особливо задні місця. Двоє дітлахів у дитячих кріслах вміщалися вільно не рахуючи ще додаткового місця для стрункого дорослого. Об'єм багажника як то навіть трохи вразив, туди помістилися, дитячі коляски 2 штуки (коляска для новонародженого і коляска тростину) і ще 4 пакунки з продуктами, загалом багаж був значним і кількість місця в багажнику радувало мене як жінку дуже! Чоловік запозичивши його на рибалку примудрився впіхать човен, снасті, намет, та інші рибальські причандали. На дорозі автомобіль поводиться чітко, я не технік що б обговорювати технічні тонкощі але дуже порадувала стійкість і прохідність. Я любитель їздити на природу і страшні розбиті дороги виявилися ні по чому моєму "крокодильчика". Так-так, була справа навіть у тайгу виїжджати і прохідність виявилася на висоті що досить здивувало мене враховуючи задній привід! Виїхавши у велике місто і як дівчина має проблеми з паркуванням була здивована відмінною маневреності цього авто так як воно має досить пристойні розміри. Паркуватися і розвертатися було одним задоволенням. На жаль випробувала на собі і безпеку цього автомобіля. Це сталося через пару днів після покупки. Подушки спрацювали на відмінно а значну вагу не дав машині перекинутися. Думаю те що сказав тоді евакуаторник с'іграет в плюс цього авто - Я звідси (злетіла з дороги в кювет) тільки трупів витягав, тобі пощастило, машина важка (близько 2 т). Мерс просто стрибнув на черево. У тій аварії з ушкоджень виявився тільки бампер і колесо. Що стосується расходников, міняючи їх на першу «писку» ви ніколи не потрапите на бабки. Вартість не дорожче (а де то навіть і дешевше японських і вже тим більше росіян) запчастин на любителів японії і нашої раши. Бензин їсть 92 із задоволенням і муркоче. З зовнішнього вигляду міняла тільки бампер і лобовуху (4500 р). Авто дорестайл і в цьому постала проблема тільки в тому що такий бампер оригінал (25000) виходив дуже дорого і чому то проблематично було знайти. Обійшлася китайським замінником (7000). Однак китайські замінники не підходять для свічок, фільтрів та інше. Краще брати оригінал. Масло заливалося тільки Ліквімоле, ніж так само радувала свою бібіку. Так проїздивши 3 роки авто пішло до іншого власника з пробігом 217 000 км (дістався мені з 170000) і тепер радує іншого власника. Електроніка не підводила жодного разу!

З мінусів, так - так, є й мінуси: для непідготовленого водія цей автомобіль може стати трохи небезпечним. Трохи педаль натиснув, цей авто спочатку "подумає" а потім тільки вичавить з нього стільки скільки зажадали. Так я потрапила в перший раз в аварію.

PS Кумедний випадок стався на тех. огляді. При огляді фар технік мені заявив що тут варто ксенон і я зобов'язана його зняти. Що в машині 98 року такого бути не може. Так от товариші - в авто цього року стоїть ШТАТНИЙ! Про що вказується в книжці і наклеяни наклейки під капотом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий