понедельник, 2 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Літак а не машина

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Літак а не машина, найкраще що в мене було!
Переваги:
Швидкість, комфорт, престиж, керованість, надійність, одні плюси
Недоліки:
їх немає або не хочу їх помічати
У мене було багато машин різних марок, в моїх відгуках присутня інформація про них, але цей автомобіль став моєю першою і останньою любов'ю до кінця життя. Всі автомобілі придбані після даного авто автоматично порівнювалися з моєї ластівкою, і в 99 відсотках випадків ні по одній характеристиці вони не перевершували мого мерина. Тож почнемо. Я придбав цей автомобіль після того як мій знайомий на спір сказав що кине пачку сигарет на панель авто, і поки він буде тисне на педаль газу (прискорення) я повинен буду взяти цю пачку сигарет в руки. Посперечалися ми на непогану суму грошей, у мене в розумі не вкладалося що можна не виконати умови цієї суперечки з мого боку. Ось сіли ми в авто він кинув пачку сигарет на панель і натиснув на газ, мої спроби відірвати своє тіло від пасажирського сидіння провалилися з тріском всі мої нутрощі просто були прибиті притиснуті до сидіння, на швидкості 160 км / год, мій знайомий скинув швидкість і з посмішкою сказав ну що, програв, і я дійсно програв з тріском. Після цього моєю нав'язливою ідеєю стало придбати саме цей автомобіль. Чому саме цей бо незважаючи на те що йому тоді було 6 років він був в ідеальному стані, а таких машин в нашому регіоні практично немає. Визначившись за ціною і переплативши суму спору я став щасливим власником даного авто !!! Перші дні я що й робив так це постійно тиснув на газ, скрізь на світлофорах, а трасі, мені шалено подобалося почуття божевільною потужності і швидкості і я не приховую я хотів усім показати яка у мене машина і що вона може. Підсумок протягом першого місяця я вбив два комплекти гуми, т. К. Постійно відключав всі можливі допоміжні системи, мені подобалося і хотілося щоб вона буксувала, мені подобався свист гуми. Награвшись протягом першого місяця став спокійно їздить на даному авто, як і годиться спокійно розмірено, але в будь-якій ситуації де мені здавалося мене хто то хотів обігнати я спокійно знав. що цього всього лише спроби і ілюзії людей, в нашому регіоні немає феррарі або інших більш потужних машин ніж моя, мені це дуже лестило і гріло душу. Тепер від емоцій перейдемо до комплектації, а вона я вам скажу сама що ні наїсти повна, це всі можливі ABS / EPS / ABP по допомоги водієві в дорозі на поворотах при заметах і т. Д. Зрозуміло був присутній і парктроник який дуже допомагав при парковці даного не саму маленького автомобіля. У фарах був встановлений обладнаний заводський бі ксенон, в противотуманки я встановив ксенон самостійно для вигляду автомобіля, струму він нього було мало, навіть можна сказати взагалі ніякого. У салоні панувала атмосфера розкоші, дорога теляча шкіра, після 6 років експлуатації виглядала як нова. Електро люк панорамний, шикарний клімат контроль, обалденная заводська акустика BOSS із заводським CD ченджером на 6 дисків, просторий багажник, електро задня шторка, електродзеркала, багато чого але всі ці дрібниці працювали як годинки і дійсно були в допомогу водієві і пасажирам. На даному авто я відкатав трохи більше року, з мінусів можу лише зауважити так це його витрата, все таки 25 літрів по місту при спокійній їзді, і 45-55 при шаленій, і дорожнеча колодок передня оригінальна пара коштувала 12500 рублів. А в усьому іншому це шикарне, надійне авто як для сім'ї, так і для молодого егоїста люблячого швидкість і драйв !!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий