понедельник, 2 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Багато плюсів і мінусів

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Багато плюсів і мінусів
Переваги:
Комфорт, впевненість на дорозі, безпека.
Недоліки:
Ходова швидко ламається.
Машина в загальному хороша! Відчуваєш себе впевнено на дорозі, дуже комфортна, солідний вигляд!

Четвертий рік на ній їжджу, вона в мене 99-го року 2.4 механіка шести ступка. На дорозі не втомлюєшся і відчуваєш себе чудово. Салон теж красивий і затишний!

Витрата топлева 8.3-9 по місту 10-11. Один раз збив на ній собаку досить таки не маленьку на швидкості 170км. ч. і що Ви думаєте сталося з машиною !? Ви помиляєтеся, практично нічого. Її було викинула з дороги, не почалися замети, вона навіть не вильнула задом я спокійно зміг її зупинити і вставши на узбіччя я вийшов і був нескінченно здивований. У неї тріснув тільки бампер довжиною близько 20-25см.
Швидкість вона набирає теж швидко і вона навіть не відчувається.
Напишу тепер про її мінуси ... За три роки з хвостом я витратив на цю машину трохи більше 100000р. У мене полетіла зчеплення і обійшлося вона мені в комплекті в 24т. р. так як машина у мене була рестайлінговая то й запчастини на неї були дорожче звичайної. Передні стійки міняв три рази, теж не найдешевше задоволення я вам скажу.

Ходова теж я б не сказав що айс. Не знаю може мені така попалася і їздив акуратно, вона мене замучала одним словом. Ремінь рвався два рази ролики на яких сидить ремінь теж один раз міняв. Коротше хочу її продати, але ніхто не бере)) Можу відповісти на будь-які питання пов'язані з цією машиною. Звертайтеся, запитуйте відповім усім.

Комментариев нет:

Отправить комментарий