среда, 4 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Щасливий володар надійного автомобіля

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Щасливий володар надійного автомобіля
Переваги:
Керованість, комфорт, Статус
Недоліки:
Детальки все ж не дешових

Mercedes-Benz E 220 CDI рік випуску 1998

Придбав в 2008 р Взяв саме дизель комплектація Elegans, бо салярка вигідніше. Мене довго відмовляли, але зовнішній вигляд мене зачарував. По закінченні двох років хочу розповісти як так що. Я проїжджаю в рік приблизно 50000 кілометрів. Зовсім забув, пробіг у машини 198000 км. На трасі як корабель можна порівняти з поїздом йде по рейках. Куди рулішь туди і їде, дуже слухняна. На швидкості 120 км / год можна увійти практично в будь-який поворот.

Салон великий, так для довідки, ззаду вчотирьох сидиш це як на шістці втрьох. Дуже зручні сидіння, навіть людина з великої комплекцією або зростанням легко вміститься і отримає задоволення від їзди. У мене стоїть стандартна музика 10 колонок по 25 ват, ще не разу не подумав про покупки колонок або магнітоли. Таку грамотну стандартну акустику не зустрічав.

З приводу запасних частин і поломок. Єдиний геморой був з ТНВД (паливний насос високого тиску) почав протікати. Оригінальний ТНВД коштує близько 90000 руб. не оригінальна 27000 руб. але його можна і полагодити, я купив за 27.

Є недолік, дизель взимку майже не гріється і прогріти проблематично, в -30 може не завестися, але це можна вирішити присадками в паливо. Так само до недоліків відноситься і маленький просвіт (взимку по нашому дорогах, ну в загальному самі розумієте).

Моя думка що гроші які машина коштує вона повністю виправдовує. А на даний момент «Пріора» стоїть за 300 тис. А поставити їх поруч язик не повертається.

Комментариев нет:

Отправить комментарий