четверг, 5 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz C180 W202 седан - Мій другий мерседес

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz C180 W202 седан - Мій другий мерседес
Переваги:
вони скрізь
Недоліки:
поки не виявив
Розповім про своєму другому мерседесі. Машина у мене четвертий, і дві з них виявилися мерседесом. Багато в чому можу погодитися з людьми, що існує машина Мерседес та ін. Транспортні засоби. Перше моє знайомство з мерседесом залишило тільки позитивні враження. Тому першим моїм авто і став автомобіль даної марки. Після нього у мене був Опель і БМВ. За своїми особистими враженням, з Мерсом може зрівнятися тільки БМВ. Це як дві Міс Світу, тільки одна блондинка, а друга брюнетка. Тому кожен вибирає по собі. Серце у мене лежить тільки до Мерседесам, тому четверта машиною і став трипроменевою кінь у W202 кузові з об'ємом двигуна 1.8. Багато хто скаже що слабенько, але навіть після БМВ я не відчув себе збитковим. Інженери змогли з такого "маленького обсягу витягнути" аж 122 л. с. Також встановлена ??система Vanos. Тому двигун крутитися з низів як дизель, а розгін як у повноцінного бензину. Підвіска багато важільна, як у "стандартного" мерседеса. Кузов не гнилий, є пару жучків, але їх навіть не помітно. Якщо за ним стежити, і своєчасно усувати дрібні жучки, то все буде відмінно. Комплектація мені попалася Еспріт (тобто, що щось середнє між спортом і Елеганс). Як істинному любителю даної марки, салом мені подобатися, хоча моя думка багато хто не розділяє, вважаючи його застарілим. Єдине що я знаю точно, що наступний автомобіль у мене буде марки Мерседес.

Комментариев нет:

Отправить комментарий