четверг, 5 ноября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz C180 W202 седан - Дуже подобається, це ж мерседес

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz C180 W202 седан - Дуже подобається, це ж мерседес))))
Переваги:
Мерседес!
Недоліки:
Їх немає!
Знайомство з даною маркою у мене сталося нещодавно, коли я накопичив грошей, і збирався купувати собі машину, вибір стояв між цією моделлю і Ладою пріорів, і тут я подумав краще взяти Пріор поновей, але потім один мій товариш сказав, що купуй цей надійний автомобіль , він займається автомобільним бізнесом, і розбирається в марках моделей, я його намагався переконати, що пріора буде новей, але він розлютився і сказав думай сам)))) І ось я ходив думав, і все таки вирішив наглядати цей седанчик, їх у нас в місті по оголошенням було дванадцять, я зателефонував три вже продали, залишилося дев'ять, почав телефонувати з ними, їздити дивитися, і сподобався мені один автомобільчик, тисяча дев'ятсот дев'яностому року випуску, чорного випуску, виглядає він офигительно, весь блищав, вообщем виглядав як новий , як мовиться упаковка хороша, а як там всередині, і тут я почав дивитися, підвіска у даного автомобіля була відмінна, видно що доглядали, так як я розбираюся в автомобілях, то сам можу все подивитися, ароматизатори "невпинно" стійки не течуть, все важелі впорядке ніде нічого не лопнуть, все прикручено, добре, гума хороша не стерта, один сезон Nokian, Вообщем машина хороша найголовніше щоб була в хорошому стані ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий