пятница, 30 октября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Комфорт, витонченість

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz E-Class W210 седан - Комфорт, витонченість, економія, престиж
Переваги:
Простота у використанні, комфорт при їзді! Підвіска відмінна, невбивана. Двигун не примхливий.
Недоліки:
Мінуси незначні пос рівнянню з плюсами, і те, з'являються з вини водія.
Авто 1996 року, дизель 2.0.
На машині їжджу вже два роки, мені її перегнали з Німеччини. Обійшлося не так вже й дорого, якщо купувати на Батьківщині, то приготуйтеся витратити а пару тисяч убитих єнотів більше. Так от, перше враження: великі розміри! До цього у мене була BMW 5-series E34. Дуже не хотів розлучатися з тією машинкою, але хотілося чогось вже серйозніше, та й кузов БМВ залишає бажати кращого, але про це я в іншому огляді напишу. Незважаючи на багато мінуси, мені було дуже комфортно в ній, але сівши Мерседес, я був украй вражений ... да ж не відразу вийшло заїхати в гараж! Правда, через тиждень вже легко відчувалися габарити!
По салону питань немає! Скрізь шкіра, на панелі вставки під горіх. Шкіра, можу сказати, дуже хороша! Сидіння мають пару налаштувань, в тому числі, упор для спини, що виявилося корисним на тривалих поїздках. Ємність багажника теж набагато ширшими ніж у тієї ж БМВ.
Хотів поміняти штатну магнітолу, але рідна виглядала вже колоритно.
Прилади на панелі читаються легко, навіть вночі. Позаду місця вистачає з лишком, благо машинка бізнес-класу. І спереду і ззаду стоять підлокітники для комфортабельної їзди.
Що стосується кузова, проблем я не виявив. хоча багато скаржаться на іржавіють арки. Двигун працює чудово, на ньому стоїть пару датчиків простих, що спрощує його ремонт. Взимку прогрівається він хвилин десять, це при мінус десяти градусах де то. На слизькій дорозі веде себе відмінно, благо коштує система стабілізації та контролю дороги. Намагався спеціально відправляти його в замет, але він впевнено тримав дорогу.
На швидкості поводиться відмінно, повороти просто облизує. Іноді таке відчуття, чт в ньому не відчувається швидкість. Їдеш зі швидкістю 80 кілометрів на годину, а здається, що кілометрів 50 на годину. Настільки він добре тримає дорогу. Цьому сприяють середня маса, широко раставленние колеса і низький центр мас.
Дуже ремонтопридатний, майже всі міняв сам в гаражі. Ні, він не ламався, просто профілактичні огляди, зміна масел і іншої лабуди.
Єдине, що довелося поміняти після покупки, так це задню підвіску
Витрата теж мене здивував. У місті близько дев'яти з половиною, а на трасі близько семи. При цьому дикого розгону ви теж не відчуєте. Але знаєте, коли ви сядіте за кермо такого баварця, вам і не захочеться ганяти. Він створювався для комфортної їзди в діловому костюмі!
Можу порадити придбати таку машинку, бо все таки мерседес, і він даказал мені на ділі, що німців варто поважати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий