среда, 28 октября 2015 г.

Автомобіль Mercedes-Benz C-Class W204 седан - Гарне

Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz C-Class W204 седан - Гарне
Переваги:
Дизайн, якість, потужність
Недоліки:
Тіснота в салоні, нерентабельність

Mercedes c300 w204 седан фото
Давненько мене тут не було! А отже, є про що розповісти!
Почну я з машини, яка сподобалася найбільше - Mercedes C300 W204. Шикарна, біла, в AMG обважуванні і з помаранчевим салоном, прошитим перфоруванні шкірою Designo. Трьох з половиною літрова V-подібна атмосферна шістка потужністю в 250 коней і з таким же крутним моментом, на задньому приводі з жорсткою спортивною підвіскою - ураган! Давненько, з часів W202 C280 на механіці я так не веселився!)

Почну як завжди, з екстер'єру. По мені, 204,212,221 - дуже красиві Мерседеси. Їм притаманний свій самобутній безкомпромісний дизайн, який одночасно строгий, ізащен і сучасний. Відмінний мікс!
Форми цешкі відрізняються характерним "рубаним" стилем, з великими деталями, але разом з цим він обтічний і володіє витонченим і стрімким профілем. У чорному кольорі вночі цей автомобіль викликає асоціації з нечистою силою) Додатково до всього, вищезгаданий обвіс і диски ідеально доповнюють вигляд - виглядає приголомшливо! Якщо придивитися, можна побачити лінію, оперізує автомобіль - від фальшрадиаторной грати по "віям" в фарах через арки коліс і далі вздовж по віконної лінії ... Приголомшливо! Морда тачки виглядає зло, агресивно і напористо - у справі, на відміну від корейців. І взагалі, від автомобіля виходить якась густа агресія, що передається водієві - хочеться топити, підрізати гнати, нерозважливо влітати в темні повороти ... Явно Сатані цей звіря припав до смаку.
Безсумнівно, мускулиста, агресивна і потужна цешкі склала гідну конкуренцію опонентам у вигляді 3 серії БМВ і Ауді А4. Суперечка про те, що ж краще, можна продовжувати довго і до бійки. Так що я просто спробував визначити плюси і мінуси цієї машини, не вдаючись у історію і рекламу, щоб нікого не зачепити і не спровокувати.

Внутрішньо простір сучасних Мерседесів - патологія еволюції. Я сумую за тією вінрарной картатій обшивці як в 124 і 190, по тим квадратним панелям ... але прогрес бере своє, і треба віддати належне, Мерседес тут на самому його верху. Тут відмінна ергономіка, передові технології, якісні матеріали, зручність управління - все все все. Але! Тут невимовно нудно, всюди метал, доданий світло, холодна шкіра, кнопки ... відчуваєш себе незатишно, ніби хотів додому а потрапив на склад.
Звичайно, це модно, стильно, функціонально, але ... не моє ... впевнений, що багато зійдуться зі мною на думці ... можливо я старомодний, але врешті-решт це ж машина, а не модуль космічного корабля .. .
Вершину центрального блоку панелі очолює великий 7-дюймовий екран, з TV NAVI DVD та іншим. Управління мульімедіа чертовски складне, дратує своєю перевантаженістю і непотрібними підрозділами. Але віддам належне - грає вся ця махина потрясно, акустика від Harman Kardon знає свою справу. Нижче відразу ж посеред голого п'ятака "валяється" блок управління кліматом, дуже схожий на клімат від Прадо - простий, зручний, ефективний.
Нижче розташований важіль перемикання КПП від коробки 4Matic, зручний, що спрацьовує без підвисань. Там же неподалік і відсік для дрібниць і підлокітник, нічим не примітні.
Кермо в цешкі дуже зручний, легко рулится, з хорошою поворотній силою, зручно лежить в руці. Його покрили кнопки управління мультимедіа і викликами, досить зручні.
Прилади зручні і інформативні, з дисплеєм. Добре читаються і вдень і вночі, покриті антивідблиску плпстіком. Підсвічування невигадлива - білий з синім, проте виглядає благородно і приємно.
Педалі покриті алюміній, що натякає нам на непростий характер цієї іграшки, і досить тугі, із зусиллям. Дивує подібна на сучасному автомобілі. Це вам, мовляв, не повністю електронна коробка.
Перфорована шкіра, помаранчевий на чорному - стильно і метросексуального, але цієї тачці йде.
Сидіння передніх пасажирів шикарні - м'які подушки, розвинена бічна підтримка, обдув, масаж, підігрів, 10 регулювань, зручні підголовники, в яких до того ж, монітори.
За сранению з цим шиком задні сидіння нагадують мені лавку з двору. Там тісно, ??холодно, незручно, і до того ж взагалі немає місця для ніг. Тобто, людина зростанням вище 175 см туди просто не влізе. Такі справи. Втім, до універсалу це не відноситься - ситуація там трохи краще. Тим не менше, мені з моїм ростом і довгими ногами було тісно як ззаду, так і спереду.

Двигун сюди перекочував зі старшого брата Е-класу в кузові W212, об'ємом 3.5 літра з 250 кіньми він дасть жару будь однокласнику - движкам 2GRFE (Toyota / Lexus) і N54bt30 (BMW). Він досить невибагливий в обслуговуванні, особливих проблем не має, але саме на цій моделі Мерседеса можна зіткнутися з пом'ятими радіаторами і лопнули подушками даігателя - позначається жорстко налаштована напівспортивна підвіска.
Відмінна тяга і міць в будь-якому діапазоні оборотів, відсутність шуму і вібрацій, прийнятний витрата - безумовно, мотор хороший. Витрата по місту при наспешной їзді без кондиціонера тримається приблизно в районі 10-13 літрів, що я вважаю при такому обсязі відмінним показником.

Підвіска, про яку багато разів згадувалося, досить жорстка, і нервово відноситься до будь-яких нерівностей на дорозі. Все це на догоду швидкості і керованості укупі з 18-дюймовими дисками расстрясет ваші хребти, але на швидкості в 200 км / год вам буде все одно. Особливо туго доводиться заднім пасажирам - привід то задній, і всі негаразди йдуть саме звідти.
Вона постійно вимагає уваги і акуратного обслуговування.

Багажник авто середньої місткості, не вражає, але пару коробок-сумок вмістить.

Загалом, автомобіль для тих, хто: неодружений, амбітний, добре заробляє, має залізні нерви і палаюче серце. Ах так, забув - зростом не вище 175 см :)
Продається довго, але в ціні падає не сильно. Відмінний варіант для повсякденного використання і отжигов на вихідних.

Комментариев нет:

Отправить комментарий